چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی در مرحله 5 از بیماری های مقاربتی دیالیز بدون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی در مرحله 5 از بیماری های مقاربتی دیالیز بدون

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی در مرحله 5 از بیماری های مقاربتی کلیه بدون DiálisisTengo 32 سال و مبتلا به دیابت نوع 2 مبتلا به نفروپاتی دیابتی کنترل نشده، چربی خون، uricemia بیش از حد و UTI.Además تشخیص داده شد، کلیه ها من کار نمی کند و در حال حاضر، دکتر من گفت بیماری من در مرحله 5 است و در حال حاضر نیاز به دیالیز اما نمی خواهم tomarla.¿Me تواند کمک به درمان بیماری من بدون دیالیز؟

با توجه به آن اعلام شده ما می دانیم که:

سطح 1.Su قند خون کنترل شده نیست perfectamente.Usted باید رژیم غذایی کم قند کنترل و افزایش دوز دارو برای کنترل azúcar.2. پتاسیم خود را بالا است. آن را برای شما خطرناک است. بسیار اتفاق می افتد که امکان به طور ناگهانی متوقف قلب شما است. شما به کم مصرف پتاسیم رژیم غذایی نیاز دارند.

پتاسیم 2.Su alta.Es برای قلب شما بسیار خطرناک است، ممکن است ti.Es متوقف repente.Usted نیاز رژیم غذایی potasio.3 مصرف پایین. WBC خود را بسیار بالا است. به گفته شما، شما باید UTI. ممکن است آسیب به عملکرد کلیه خود را بدتر کند.

3. WBC شما بسیار alto.Como گفت، شما باید UTI.Puede بدتر آسیب به عملکرد renal.4 خود را. همانطور که شما در حال حاضر در مرحله بیماری کلیوی 5 است که توسط دیابت ناشی، بنابراین اگر شما می خواهید برای بررسی بیماری خود را، شما باید برخی از درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را پیدا کنید.

4. همانطور که شما در حال حاضر در مرحله 5 بیماری های کلیوی است که از دیابت ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را، شما باید یک درمان برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها پیدا کنید.

چگونه برای درمان بیماری دیابتی نفروپاتی مرحله 5 کلیه بدون دیالیز؟

اول، شما باید رژیم غذایی تنظیم و چوب به ella.Entonces بر اساس این نقطه، شما باید برخی از درمان های جایگزین diálisis.Micro پیدا کنید - چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک نوآوری از طب گیاهی سنتی می تواند به عنوان یک جایگزین به کمک diálisis.Puede درمان به شما در بهبود عملکرد کلیه خود را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آسیب های اضافی باقی مانده استفاده می شود،

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد osmoerapia میکرو چینی پزشکی و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی بدون دیالیز می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا شما می توانید با دکتر ما واتساپ + 8615732170898 مشورت، ما سعی می کنیم کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: